Attila GTR

Attilának jó dolga volt, Bobby és Dezső már kitapasztalta mi kell a boldogsághoz, és a nagyon erős, megbízható autóhoz. Minden alkatrészre megvolt a kialakult jó áru beszerzőforrás. Hamar összeállt a gép, és ez is nagyon erős és megbízható lett.



A setup eléggé hasonló mint Dezsőé, de Attila nem volt annyira maximalista. A kipufogórendszer rozsdamentes, Intercooler, lefújó gyári. A motorba HKS dugattyúk hajtókarok, HKS tömítések, gyári pontosan méretezett csapágyak kerültek. Nagyobb golyóscsapágyas turbók, itt sem maradhattak ki.

Az üzemanyagrendszer át lett alakítva, ID injektorokkal, Aeromotive üzemanyagpumpákkal. A váltót Attilának is a megszokott recept szerint építettük. Megkapta az erősített egyes fokozatot, erősített kuplungtárcsákat, szükséges alkatrészeket.

A menetteljesítmény nagyo hasonló mint Dezsőé, Attiláé is jócskán 800LE felett lehet. Hivatalos gyorsulási versenyen elsőre 10,1s 225km/h volt amit tudott a gyári utcai gumikkal. Utána lett állítva a turbónyomást szabályzó actuatoron, de nem lett megmérve. Valószínű könnyedén 10alá tudna menni. Egy nagyon nehéz full extrás autóval, gyári utcai gumikkal. Egy olyan autó, amivel nyaralni is lehet menni, de a versenypályán is keményen helyt áll.