Peter' GTR from Germany

Talán a cég legnagyobb elismerése, hogy németországból. 1200km távolságból hoztak hozzánk autót, hogy mi építsük meg. Hosszas levelezés után egyeztettük az igényeket és az árakat és megkaptuk az autót, és elkezdtük az építést.

Egy új dolog jött be a képbe, ugyanis a német szabályok szerint az autó motorterének teljesen gyárisnak kell kinézni, a kipufogó nem lehet hangos, és a katalizátorok nem maradhatnak ki. Viszont a teljesítmény igény itt is minimum 800LE, viszont szeretné egyszerű benzinnel is, és E85-el is használni. Hmm. Volt számolgatás, levelezés, fejtörés rendesen.



90-es rozsdamentes Y-Pipe katalizátorokkal, plussz beépített hangtompítóval még mindig nem volt elég halk, még halkítanunk kellett. A szinte már szokásosnak mondható Red Sun Stage 4 GTR átalakítást megkapta a motor és a váltó is, gyönyörű AMS cooler szettet kapott. A motortérben talán csak a GTC 80-as intake tűnik fel, hogy nem gyári.





Az autó meglepően jól megy a nehezítések és kipufogó csendesítés ellenére is. A kért 800LE-s teljesítmény itt is bőven meglett. A tulaj nagyon boldogan érkezett. Jópárszáz km biztonsági magyar km kör után visszajött hozzánk, mikor mindent rendben találtunk, még boldogabban indult haza az 1200km-es útnak, amit igen gyorsan meg is tett. Minden gond nélkül.