Dezső GTR

Dezső nagyon alaposan utánajárt minden egyes átalakításnak az autóján, gondosan megtervezett mindent, lelevelezte a külföldi gyártókkal az összes kérdését, minden szükséges felmerülő alkatrésznek utánajárt. Sokat segített nekünk is, kapcsolatok létrehozásában.

A sok tervezés és számolgatás után megrendeltük közösen az alkatrészeket. Sok alkatrészt még így is olcsóbban tudtunk szerezni, mint a legolcsóbb USA webshop-okban alku után. Dezső célja az volt az autóval, hogy a 0-200km/h 8s körül a 0-300km/h 18s körül legyen. Az 1/4-ed mérföldet 10s alatt szerette volna futni. Nem kis tervek, mivel a gyári adatok szerint a 0-300km/h 30s fölött vam, az 1/4-ed mérföld megtételéhez is majdnem 12s kell egy gyárból kijött GTR-nek.



Dezsőnek nem csak a teljesítmény, hanem a kivitelés szépsége, a beépített alkatrészek súlya, minősége is fontos volt. Ezért HKS Titán kipufogórendszer, Greddy intercooler szett, Harman Motive IC hardpipe kit, egyedi polírozott gyönyörű nagyobb MAF házas intake, Forge lefújószelepek, Forge kiegyenlítőtartály is bekerült. A motorba is HKS dugattyúk hajtókarok, HKS tömítések, gyári pontosan méretezett csapágyak kerültek. Nagyobb golyóscsapágyas turbók, itt sem maradhattak ki. Az üzemanyagrendszer át lett alakítva, ID injektorokkal, Aeromotive nyomásszabályzóval. A váltón sem akart spórolni Dezső. Megkapta az erősített egyes fokozatot, erősített kuplungtárcsákat, szükséges alkatrészeket, váltóolajhűtőt. AP racing vágott féktárcsák, Carbotech fékbetétek, rozsdamentes flexi fém fékcsövek, Toyo R888 gumik.

Az eredmények sokkal jobbak lettek mint ami a cél volt.
0-100km/h 2,4s
0-200km/h 7,0s
0-300km/h 17,2s

Ezek az adatokkal gyorsabb az autó mint az 1200 HP Bugatti Veyron Super Sport. (jóval gyorsabb mint az összes többi szupersportautó) Az egész autó össz költsége töredéke egy Bugatti-énak.