"Bobby R35 GTR"

Bobby szívtelen gyilkos. :) Aki ismeri tudja, hogy mindenben szereti feszegetni a határokat, mindig kíváncsi hogy hol az utolsó határ amit még elbír a technika. Nem volt ez másképp a GTR-nél se.

Bobby GT-R 352009-ben még nagyon ritka volt európában az R35 GTR, neki már ahogy megvolt egyből elkezdődött a tuningja is. Akkor még nem velünk. A határ meglett, de a technika nem élte túl. Egy hajtókar kijött a blokkból. Senkinek sem sikerült a friss autóba új motort szerezni, mi megmozgattuk a kapcsolatokat, és hazautazott viszonylag hamar egy új gyári blokk, zsír új gyári főtengely új gyári csapágyak, új olajpumpa, kovácsolt dugók, gyári gyűrűk, kovácsolt hajtókarok, gyári tömítésszett. A motort előzőleg már szétszedték, így nekünk műanyag dobozokba beszórt alkatrészekből kellett újraépíteni az egészet. Ez sem okozott problémát.

Bobby GT-R 35Az épített motor már bírta a strapát, de a 600LE körüli teljesítmény már "unalmas" lett. Kapott két nagyobb turbót, átalakultak a csövezések, a benzinrendszer, a vezérlés és kezdett elszabadulni a pokol. Sajnos az utcai slick gumikkal való kísérletezést az új állítható rajtprogram beállítására a váltó már nem viselte el. Ekkor a váltó is meg lett erősítve. Kapott új erősített egyes fokozatot, erősített kuplungtárcsákat, pár szükséges áttervezett alkatrészt, váltóolajhűtőt. A mostani teljesítménye nincs lemérve, de az autó 1740kg-os önsúlyából, és az időadatokból 900LE-höz közeli adatokra tippelünk. 0-100km/h 2,6s 0-200km/h 7,5s 0-300km/h 17s A gyorsulási versenyek hivatalos távját saját mérések szerint kevesebb, mint 10másodperc alatt tudja megtenni.

Az építésről készült képeket megtekinthetik a galériában.