Csaba 2011 GTR 600++LE

Csaba gyönyörű 2011-es GTR-jét már újkora óta alakítani szerette volna, sok egyeztetés után felszereltünk rá egy rozsdamentes 90mm-es kipufogórendszert, 90mm-es Y-Pipe-ot , amitől jobban is ment az autó egy kicsit, és a hangja is gyönyörű lett. Nem kellett sok idő, hogy elguruljon a gyógyszer, hamar visszajött az autó, hogy 6-al kezdődjön a ménesek száma. A motor belsejét nem bántottuk, ehhez a teljesítményhez nem szükséges.

Felkerültek a turbó downpipe-ok, nagyobb üzemanyagpumpák, nagyobb injektorok, nagyobb szívócsövek és légszűrők, és ami az egész lelke az ECU áthangolás Cobb accesport-al. Itt is egyedi program került az autóra, poroszkálós, kis nyomásos 95-ös benzinhez, 100-as benzinhez egy kicsit erősebb, 100-as benzinhez egy igazán erős, és egy E85 program maximális nyomással, amivel a gyári motorbelső biztonságosan használható. Ez olyan jól sikerült, hogy a gyári kuplung nem bírta, és a hangolás végére a gyári fék is megadta magát.
Pár nap múlva megjöttek a erősített tárcsák, egyéb szükéses alkatrészek a váltóba amivel már a váltó is biztonsággal használható. Felkerültek az AP racing Tárcsák, Carbotech betétek, így már a lassulás így igen meggyőző a 2011-es modell 390mm-es fékeivel.

Nagyon kényelmesen jól használható az autó a mindennapokban, észre sem vehető, hogy „tuning” autóban ül az ember, csak ha a „megfelelő” állásban van az ECU és egy kicsit jobban rálépünk a gázra. Nagyon sokkal gyorsabb az amúgy sem lassú 2011-es modellnél, nagyon sok komoly autót tud könnyedén maga mögött hagyni ez a hófehér gyönyörűség.
Az autó most kb 10,6s-10,8 másodperc alatt 21Xkm/h-ra tud gyorsulni  402m-en (1/4mérföld hivatalos gyorsulási táv)
Gyorsulási adatok (ideális viszonyok között)
0-100km/h:2.7s, 0-200km/h:8.9s 0-300kmh: 25,6s