HERMANN GTR 900 LE

Hermann is Németországból jött hozzánk, mivel Európai szinten is jók a referenciáink, ami egy ilyen kaliberű autónál nagyon fontos. Ő nem aprózta el az igényeket, minimum 900LE-t,  új  komolyabb fékeket, karbon hűtött motorháztetőt, carbon hátsószárnyat is szeretett volna, és mindent a legjobb gyártóktól.

Ha már ilyen magasra került a mérce, minden tervezés és beszerzés ránk maradt akkor igyekeztünk a lehető legjobbat összehozni viszonylag jó áron. Az eddigiektől eltérő nagyobb turbóra esett a választás, méghozzá a Garrett cég GTX palettájából. A GTX turbók kompresszorkereke jóval könyebb és erősebb, és a lapátkiképzése miatt jóval több levegőt szállít, így ha ugyanakkora átmérőről van szó alacsonyabb fordulaton betölt, és nagyobb teljesítményt tud, mint a régi szériák. Itt még az átmérőn is növeltünk, így a gyártó 900WHP-t azaz kerékre leadott teljesítményt ígér, ami 1000LE körül van főtengelyre számolva.
Ehhez a teljesítményhez egy AMS intercoolerszettet építettünk be a jobb töltőlevegő hűtésért, CP-Carrillo dugattyú-hajtókar párost, nagyon pontosan illesztett csapágyakat, HKS tömítéseket a megbízható motorbelsőért, dupla nagy teljesítményű pumpákat, egyedi vezérléssel, 2000cc-es injektorokat a megfelelő üzemanyagellátásért, erősített Dodson váltóbelsőt és kuplungot a stabil hajtásláncért.

A kipufogórendszer se az olcsó gyártóktól érkezett Akrapovic titán rendszer, Titán Y Pipe-al, és két turbó downpipe-al. A hangja nagyon kellemes, utazáskor szinte észrevehetetlen.
A fékek az AP-Racing Carbotech gyártóktól jöttek, a motorháztető GTC-Racing, a csomagtérajtó Aeroworx gyártány, a hátsó szárk pedig egy állítható APR Performance GTC500.

A motorvezérlést itt is a Cobb cég Accesportja oldotta meg, elég hosszadalmas hangolás után, hogy az autó 100-as benzinnel is tökéletes legyen ezzel a hatalmas üzemanyagrendszerrel. Nem kis mutatvány volt de sikerült. A kormányról kapcsolható a turbónyomás, az üzemanyag, kedvünktől függően.

Az autó menetteljesítményénél csak az félelmetesebb, hogy mennyire nem érezni benne, hogy mennyivel megy az ember. Nagy kényelmes csendes autóban, luxus körülmények között 100km-el poroszkálva egy előzésnél  4 másodperc  és pár tized alatt már 200km/h körül lehet autózni. Onnan se kell 10 másodperc se, hogy 300km/h-val száguldjunk. 0-100km-h 2,4másodperc körül.